Unilog projekt

Unilog bevezetésének lépései

Unilog bevezetésének lépései

Az Unilog projektek erőssége, hogy kitesztelt szoftverépítő elemekből egyedi sajátosságokkal rendelkező megoldásokat készít a megbízónak. A széles referencia kör és a logisztika területén szerzett átfogó tapasztalatunk alapján lerövidíthető a legösszetettebb logisztikai feladat tervezésének ideje. A szoftver építő elemekben realizált legmodernebb logisztikai eljárások megismerése feleslegessé teszi a költséges projekt-tanulmányok elkészíttetését.

Az Unilog projektek alkotórészei

Az Unilog Kft. fővállalkozóként vállalkozik mindhárom terület koordinálására, vagy igazodik a megbízó saját IT politikája szerinti szállítói körhöz a 2. és 3. pont megoldására. A teljes rendszer bevetésének átfutási ideje (2-6 hónap) elsősorban a fogadókészségtől, az új technológia honosításától függ.

Az Unilog projektek indításának lépései

  1. A projektelemek részletes specifikációja a megrendelő munkatársaival.
  2. Ajánlat, beruházási ütemterv.
  3. Központi szerverek telepítése.
  4. Hálózatbovítés, hálózati szoftverek telepítése, telephelyek bekötése.
  5. RF elérési pontok, címkenyomtatók, mobil eszközök telepítése.
  6. Telephelyek, csarnok és logikai raktár definíciók, betárolási prioritások definiálása.
  7. Unilog modulok adaptációjának befejezése.
  8. Két hét tesztüzem, finomhangolás.
  9. Interface beüzemelése - pl. SAP rendszerrel.
  10. Unilog leltár elokészítés, eljárások adaptálása.
  11. Teljes Unilog leltár.
  12. Éles üzemi indulás.
  13. Karbantartás, folyamatos üzem biztosítás, rendszerfelügyelet.

Eszközök

Projektjeink megvalósításához a következő eszközöket használjuk:

Oracle logo

Két szintű és három szintű adatbázis elérési architektúrával dolgozunk. Ügyfeleinknek adatbázis motornak Oracle-t ajánlunk.

Linux logo

Adatbázis szervernek és applikációs szervernek LINUX szervereket ajánlunk, de a használt fejlesztő eszközök és adatbázisok lehetővé teszik bármely más plattform használatát.

Java logo

Programjaink elkészítéséhez Java nyelvet használunk. Elkészítettük saját eszközkészleteinkent, ami a gyors fejlesztés mellett a programok egységes működését és megjelenését is lehetővé teszik.

Wildfly logo

Applikációs és WEB szervernek Wildfly-t vagy JBoss-t használunk.

Grafikus munkaállomások alapvető követelménye a Java futtatása, esetleg terminál emuláció. Karakteres eszközök (pl. RF terminál) alapvető követelménye a terminál emuláció.

Ajánlott szerver konfigurációk

1. variáció

1 darab, maximum 2 processzoros szerveren, RedHat (CentOS) operációs rendszeren futó Oracle Database Standard Edition 2 Named User Plus licenc.

2. variáció

2 darab, maximum 2 processzoros szerver, ingyenes Proxmox Virtual Enviroment HA cluster-ként telepítve. 1 darab KVM (Kernel-based Virtual Machine) virtuális gépben RedHat (CentOS) operációs rendszeren futó Oracle Database Standard Edition Named User Plus licenc.

3. variáció

2 darab, maximum 2 processzoros szerver, RedHat (CentOS) operációs rendszeren futó Oracle Database Standard Edition with Real Apllication Cluster, Named User Plus licenc.